As I Am: Пътят към революцията в грижата за къдрава коса

As I Am: Пътят към революцията в грижата за къдрава коса

Брандът As I Am е символ на иновация и грижа за къдрава коса, вдъхновен от дългогодишния опит на д-р Али Сайед. От началото на своята кариера през 70-те и 80-те години, д-р Сайед се утвърждава като лидер в грижата за текстурираната коса с революционни продукти и патенти, получени по време на работата му за Johnson Products и Soft Sheen. Но успехът му не е случаен.

През 1984 г., в собствения си гараж, той създава Avlon, компания, която бързо печели доверието на професионални фризьори по целия свят. Въпреки успехите, д-р Сайед усеща, че нещо липсва на пазара — продукти, които не само оформят къдравата коса, но и се грижат за нея по безопасен и ефективен начин.

Това осъзнаване довежда до раждането на As I Am - бранд, създаден специално за жените с къдрава коса. Продуктите на марката включват естествени съставки, които не само оформят, но и подхранват косата, като запазват нейната естествена текстура. В процеса на работа, д-р Сайед и екипът му вникват дълбоко в нуждите на жените с къдрава косата.

„Научихме толкова много за това какво желаят и какво не искат жените с естествена коса по отношение на съставки като минерално масло, сулфати и силикони. Освен това разбрахме как тези жени се грижат за косата си и от какви продукти наистина имат нужда,“ споделя д-р Сайед.
„Почувствахме, че сме проникнали в сърцата и умовете им.“

Д-р Сайед и неговият екип създават една марка, която отговаря на нуждите на съвременната жена. Грижа, която се основава на качествени съставки, безопасност и уважение към естествената красота на косата. Историята на As I Am е история за разбиране, иновация и отдаденост към жените с къдрава коса. Водени от визията на д-р Али Сайед, продуктите на бранда предлагат грижа, която променя живота и начинът, по който жените възприемат своето естествено излъчване.

As I Am се превръща в любим избор за жените с къдрава коса, които най-накрая намират продуктите, от които наистина се нуждаят, създадени от човек, който разбира тяхната уникалност и потребности. Брандът предлага продукти в различни колекции, за да отговори на специфичните нужди на всяка коса:

Classic Collection

14.AsIAmClassic_Group1bis_f212fd35-67f6-409a-969e-891e5610cad5-1

  • Ключови съставки: Кокосово масло, масло от карите, екстракт от амла.
  • Подходяща за: Всички типове къдрава и текстурирана коса.
  • Какви проблеми решава: Хидратация, дефиниране на къдриците, липса на блясък и мекота.
  • Ползи: Продуктите от тази колекция са предназначени да осигурят дълбока хидратация, като същевременно поддържат естествената текстура на косата. Кокосовото масло подхранва косата в дълбочина, а маслото от карите я омекотява и придава здравословен блясък. Екстрактът от амла помага за укрепването на космените фоликули и стимулира растежа на здрави къдрици.

Jamaican Black Castor Oil Collection

jbco-collection

  • Ключови съставки: Черно рициново масло, витамин Е, витамин C.
  • Подходяща за: Слаба, увредена и склонна към накъсване коса.
  • Какви проблеми решава: Слабост на косата, накъсване, загуба на коса, липса на блясък и сила.
  • Ползи: Тази колекция е насочена към укрепване и възстановяване на косата. Черното рициново масло е известно със своите подхранващи и стимулиращи растежа свойства. В комбинация с витамините Е и C, тази формула подпомага заздравяването на косъма, предотвратява накъсването и придава блясък. Редовната употреба води до по-здрава и по-плътна коса.

Rice Water Collection

RiceWaterCollection2

  • Ключови съставки: Оризова вода, биотин, екстракт от Saw Palmetto.
  • Подходяща за: Слаба и тънка коса, склонна към косопад.
  • Какви проблеми решава: Изтъняване на косата, накъсване, липса на растеж.
  • Ползи: Тази колекция е вдъхновена от древната японска практика за грижа за косата с оризова вода, която стимулира растежа и укрепва косата. Биотинът и екстрактът от Saw Palmetto подпомагат укрепването на космените фоликули и стимулират растежа на по-дълга и здрава коса. Продуктите предотвратяват накъсването и загубата на коса, като я правят по-силна и устойчива.

Dry & Itchy Scalp Care Collection

Dry_ItchyScalpCareCollection

  • Ключови съставки: Масло от чаено дърво, масло от зехтин, салицилова киселина.
  • Подходяща за: Суха, сърбяща и раздразнена кожа на скалпа.
  • Какви проблеми решава: Пърхот, сърбеж, сухота и раздразнения на скалпа.
  • Ползи: Тази колекция е специално разработена за хора със сух и сърбящ скалп. Маслото от чаено дърво е мощен антисептик, който помага да се намалят възпаленията и раздразненията на кожата на главата. Зехтинът овлажнява и подхранва скалпа, докато салициловата киселина нежно премахва натрупания пърхот и предотвратява повторната му поява. Продуктите облекчават сухотата и осигуряват дълготрайна хидратация.

Long & Luxe Collection

long-luxe

  • Ключови съставки: Нар, масло от марула, биотин.
  • Подходяща за: Коса, която се стреми към дължина и здравина.
  • Какви проблеми решава: Трудности с растежа на косата, накъсване, изтощена коса.
  • Ползи: Продуктите от тази колекция са насочени към стимулиране на растежа на по-дълга и здрава коса. Маслото от марула хидратира и подхранва косата, като я прави по-еластична и устойчива на накъсване. Екстрактът от нар и биотин стимулират растежа на косъма и помагат за намаляване на изтощаването и увреждането на косата, което води до по-здрава и по-дълга коса.

As I Am не е просто бранд – това е обещание за грижа и подкрепа за всяка жена с къдрава коса. Със своите иновативни формули и натурални съставки, продуктите на марката предоставят решение за проблемите на текстурираната коса, като същевременно подчертават нейната естествена красота. Независимо дали търсите хидратация, укрепване или растеж, брандът има всичко необходимо, за да се почувствате уверени и красиви с вашите къдрици.

Намерете продуктите на As I Am в Curly и се възползвайте от революционната грижа за коса, която предлага брандът!

При натискане на "Запази настройките", или ако продължите да разглеждате сайта, Вие приемате всички бисквитки, чиято цел е подобряване на навигацията, анализа на потреблението и участие в провеждането на различни маркетингови кампании.